Завальна яма для приймання зерна RIELA.
Це сучасна, міцна, повністю механізована конструкція, на яку можна заїжджати автомобільним транспортом, дуже швидко вивантажувати вологе зерно як зі заднього так з бокового борту не розсипаючи його.
Завальна яма для приймання зерна складається з:
- оцинкованої проїзної решітки;
- оцинкованої приймальної воронки з кутом висипу зерна 45°;
- горизонтального ланцюгового транспортеру (редлера);
Завальна яма закрита проїзними решітками, виготовленими з оцинкованої сталі. Наші решітки витримують навантаження 7 т. по кожній одній осі і дозволяють наїзд автомобілів, завантажених сировиною. Технічне рішення будови завальної ями мінімізує просипання зерна за її межі. Вивантаження можливе як з заднього так і бокового борту самоскида.
Особливістю конструкції приймального відділення є розміщення його по довжині кузова автомобіля. Глибина такої ями від 2,1 до 4,0 м, на відміну від інших виробників, які пропонують конструкції, які йдуть в глибину на 7,5 м. Перевагами не глибокого розташування завальної ями є: мінімальна залежність від поверхневих підземних вод, зменшений зовнішній тиск на фундаменти, рівномірне розподілення зерна на всю довжину редлера.
Розсікач, у вигляді з’єднаних під кутом двох пластин, дозволяє швидко розділити потік зернових, що потрапляє зверху на горизонтальний ланцюговий транспортер. В редлері завальної ями передбачено плавне регулювання продуктивності, шляхом зміни частоти напруги (встановлено частотний перетворювач).
Проїзні решітки встановлюються на поперечних балках, які кріпляться у фундамент завальної ями на стадії проведення будівельних робіт.
Додатково над завальною ямою монтується навіс для захисту від вітру та від атмосферних опадів (дощу та снігу).
Завальні (приймальні) ями